Why Redken - REDKEN

Why Redken

ONTDEK REDKEN

« Inspiration, fashion, innovation » dat zijn de drie pilaren waarop het Redken merk steunt. Ontdek hieronder één van de meest trendy en modieuze merken in de kapperswereld.

Het verhaal van Redken begint tijdens de golden sixties in de Verenigde Staten. Door de jaren heen zijn we erin geslaagd een revolutie teweeg te brengen in de kapperswereld dankzij onze expertise en vooruitstrevende gedachtegang. Bijna 60 jaar later is Redken een gevestigd fashion merk dat het voortouw neemt op vlak van innovatieve technologieën en de laatste trends.

 

“Onze filosofie? Eén patent per dag.” – de Redken onderzoekslaboratoria

 

Redken is hét referentiemerk in de backstages van de grootste mode shows. We zijn op meer dan 100 shows aanwezig over de hele wereld, in steden als New York City, Milaan, Londen en Parijs. Onze producten worden gebruikt door top haarartiesten zoals Guido Paulo, de artistieke directeur van Redken.

 

“8 trends op 10 worden elk seizoen gecreëerd door Guido Paulo.” – Vogue

WAAROM MET REDKEN WERKEN?

Het Redken DNA

Werken met Redken betekent kiezen voor een merk met een sterke identiteit, een DNA. We maken er een punt van om steeds de waarden die ons definiëren te respecteren.

DE REDKEN TRIBE:

 

De kapperswereld van Redken is als één grote stam die professionals van over de hele wereld bijeen brengt. Ontdek uw artistieke capaciteiten en laat ze verder ontwikkelen.

INSPIRATIE:

 

Redken volgt de laatste trends gespot in de straten van New York City of op de catwalks. Ontdek alle laatste trends en ontmoet talrijke andere kappers op het Redken Symposium of op andere evenementen georganiseerd in België. Met 800 artiesten wereldwijd is Redken één van de meest inspirerende professionele merken.

WETENSCHAP:

 

Jaar na jaar bieden wij de meest geavanceerde producten van de markt aan dankzij onze vele geregistreerde patenten. De verzorgingen en behandelingen van Redken bevatten het IPN systeem (Interlock Protein Network). Deze beschermt, behandelt en herstelt het haar. Onlangs kregen onze 3 best-seller gamma’s een make-over en bevatten ze nu allemaal het proteïne-complex RCT (Root, Core, Tip). Deze is samengesteld uit soja proteïnes, arganine en spepicap die het haar verzorgt van wortel tot punt.

EDUCATIE:

 

Met dank aan ons educatieteam en een groot aanbod aan stages beantwoordt Redken aan de noden van elke professional. Krijg gratis een basisopleiding en geniet van de opleidingen gegeven in uw eigen salon voor u en uw team.

BUSINESS ONDERSTEUNING:

 

Redken biedt een ondersteuning op elk vlak:

  • Commerciële vertegenwoordiger: uw dagelijkse partner
  • Marketing Team: sales support en gepersonaliseerd advies aan uw team
  • Specialist Program: om uw salon een boost te geven en te doen groeien
  • Business Club: adviseert en geeft toonaangevende seminaries

EEN HOGE MARGE:

 

Redken is één van de meest rendabele merken op de markt.

LEVERING PER STUK:
Alle referenties zijn per stuk leverbaar.

SELECTIEVE DISTRIBUTIE:

 

Redken is aanwezig in exclusieve en hippe salons. Onze producten worden niet verkocht in de supermarkt.

HET #1 MERK IN DE US:

 

Redken is het grootste kappersmerk van de Verenigde Staten.

Specialist program

Het gespecialiseerde programma is een samenwerking gebaseerd op de drie pilaren van het merk (kleuring, haircare, styling).

 

De specialisten status geeft u toegang tot talrijke voordelen op vlak van educatie, business en inspiratie. Dit partnerschap rust op een lange termijn visie, ondersteuning en een wederzijdse samenwerking alsook een goede dosis fun met de Redken Tribe.

Educatie – Redken on the road

Hoogopgeleide educators met vele jaren ervaring delen hun kennis met tijdens de opleidingen gegeven in onze academie of in het salon naargelang uw noden. Elke Redken Specialist heeft recht op 4 in-salon trainingen per jaar. Elk seizoen opnieuw worden de educators getraind op high fashion kleurtechnieken door onze beste Redken coloristen om die door te geven aan de saloneigenaars en de medewerkers. Elke nieuw Redken salon wordt begeleid tijden de eerste week van de opstart. Learn, earn, live better is het motto van onze educators.

Tools om jouw bedrijf te laten groeien

DE BUSINESS CLUB

 

De business club stelt voor om klantenervaring weer centraal te stellen in ons vak. Zodat je meer tevreden klanten hebt, een geëngageerd team en stijgende winsten.

HET ONLINE BESTELPLATFORM

 

De Redken ervaring gaat verder dan het kappersbezoek, ze is ook online.

Het online bestelplatform maakt het mogelijk om je producten te bestellen in enkele klikken.

WEBSITE BUILDER

 

Website builder geeft je de mogelijkheid om uw online visibiliteit te verhogen en nieuwe klanten aan te trekken.

Een marketing aangepast aan de noden van de kapper

Werken met Redken is genieten van een marketing team dat luistert naar uw noden en die u laat genieten van exclusieve aanbiedingen.

 

Ons doel is om uw salon een meerwaarde te bieden door de visibiliteit van uw salon zowel binnen als buiten te versterken.

 

Daarom heeft ons marketing team een tool ontwikkeld die u al het materiaal aanlevert die u daarvoor nodig hebt: de Mediatheek.

Wil je lid worden van de tribe? Of heb je nog vragen?

Mail Top

Onze voorwaarden

• Wij verwerken uw persoonsgegevens om u op uw aanvraag te voorzien van onze producten en diensten.
• Wij verwerken en analyseren uw financiële gegevens om u een juiste factuur te kunnen versturen voor onze producten en diensten en uw betaling te kunnen verwerken.
• Wij bewaren uw persoons- en financiële gegevens om met u te corresponderen in geval van een noodzakelijke rectificatie.
• Wij bewaren uw persoons- en financiële gegevens in verband met de bewaarplicht.
• Wij bewaren uw persoonsgegevens om u in het geval van een calamiteit ten aanzien van onze producten en diensten te voorzien van alternatieven en service.
• Wij bewaren uw persoonsgegevens om te voldoen aan de plichten gesteld binnen onze branche.
• Wilt u uw gegevens verwijderd hebben, mail ons dan op dpo.benelux@loreal.com dan verwijderen wij u binnen 30 dagen.